.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعطیلی و رکود ۲۵ درصد واحدهای تولیدی و صنعتی مازندران
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه دو هزار و ۶۴۳ واحد تولیدی و صنعتی در استان دارای مجوز هستند، گفت: ۲۵ درصد این واحدها تعطیل و غیرفعال هستند.

به گزارش شمال نیوز، حسینقلی قوانلو  کل واحدهای صنعتی دارای مجوز را در استان دو هزار و ۶۴۳ واحد اعلام کرد و گفت: از این تعداد هزار و ۲۶ واحد در شهرک‌های صنعتی و مابقی در خارج از شهرک‌های استقرار دارند.

 

وی ادامه داد: از مجموع واحدهای تولیدی دارای مجوز هزار و ۹۸۱ واحد تولیدی و صنعتی فعال ونیمه فعال و چراغ آن روشن است و برخی واحدها چند شیفته وتعدادی یک شیفه کار می‌کنند.

 

وی با اشاره به غیرفعال بودن ۶۶۳ واحد تولیدی در استان گفت: ۷۵ درصد واحدهای تولیدی فعال و مابقی غیرفعال هستند.

 

قوانلو با عنوان اینکه ۶۰ هزار و ۳۷ نفر در واحدهای فعال مشغول به کار هستند، ادامه داد: شمار نیروهای واحدهای غیرفعال و تعطیل شده ۱۴ هزار و ۷۲۵ نفر اشتغال این واحدها بوده است.

 

رئیس سازمان صمت مازندران به احیای برخی واحدهای تعطیل و راکد اشاره کرد و گفت: راه اندازی بسیاری از واحدهای راکد و تعطیل شده به دلیل کهنه شدن محصولات تولیدی و نداشتن بازار منطقی نیست.

 

وی یادآور شد: از مجموع واحدهای فعال هزار و ۱۹۴ واحد خارج از شهرک‌های صنعتی ومابقی در شهرک‌های صنعتی فعالیت دارند و ۲۵۲ واحد غیرفعال مربوط به شهرک‌های صنعتی است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.